Glad påsk, önskar styrelsen!
- 30 mars
- 1 min läsning

Ta hand om dina nära och kära och slå gärna en signal till någon som du vet är ensam i påsk. Kanske ni kan träffas under påsken och grilla något i föreningens grillar, som är fria att använda.
Om du har gäster som hälsar på, påminn dem om våra parkeringsregler, där de inte får parkera på trottoarerna, vilket kan hindra ambulanser och andra viktiga transporter.
Vi vill också påminna om årsstämman 19 maj kl 18, som vanligt i Pingstkyrkans lokal på Storgatan 32. Kallelse och dagordning delas ut i alla brevlådor två veckor innan.
Har du några funderingar om föreningen och vår verksamhet, läs mer på hemsidan eller skicka e-post till styrelsen@brfsodrahamnen.se


Kommentarer